25 May 2007

No Stress :-)

Here's something for your friday..



Greetings from Finland =)

(Oh the joys of mobile phones these days! Minna made this, we took the pics at easter time.)

5 comments:

  1. Anonymous7:59 pm

    Aika hupaisa! Tuli hyvälle mielelle! Tänks!
    /teppa.

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:38 pm

    Heippa Mimosa! Löysin sinut täällä neitssä :)!Oli tosi kiva puhua ja tutustua tänään Hesassa!! Olet ihana ja palava Jeesukselle! Siunausta ja pyhän Hengen iloa elämääsi joka päivälle! ollaan yhteydessä, halauksin /Caro

    ReplyDelete
  3. Juu Caroo! Detsamma!! Ja ihana oli jutella tänään Teppa kans, ja kuulla uutiset!! :-)

    ReplyDelete
  4. Hehe I do love this piece myself.. :-) We are planning to make a new one this week..With theme "jumppa" (Gymnastics 80s style) Beware =)

    ReplyDelete
  5. Claaaaaaaaaas! So funny, :x

    ReplyDelete